Goede bridgepartner gezocht omg Hoofddorp

  • mirjam krieg

    mirjam krieg Schreef:

    ——————————————————-

    > hallo,

    > ik wilde vragen hoe ik op deze side een

    > advertentie kan plaatsen.ben ook op zoek naar een

    > bridgepartner.

    > woon in almere voor ons is de afstand te ver.

    > groeten,

    > mirjam krieg

  • mark

    hey, ik ben 47 jaar en zoek een brigemaat, niveau A lijn, best wel fanatiek tijdens spel maar na en tafel wel een biertje pakken

  • K DE BRUIN

    Hallo Mark,

    Ook ik zoek een bridge partner, ben weliswaar woonachtig in Utrecht maar Amsterdam is voor mij niet te ver.

    Mijn niveau is hoofdklasse/2e divisie, als je nog steeds zoekende bent zullen we dan een keer een afspraak maken ?

  • John

    Hallo Mark,

    Zullen wij het eens proberen?

    Je weet dat ik geen bier drink, hè? :)-D

    Groetjes,John

  • herman

    ben 80 jaar , speel Biedermeier(uitgebreide Acol )op B-niveau, ben gezellige bridger, ambitieus maar niet fanatiek.

    Zoek partner voor de dinsdagavond in Oldenzaal

  • richard

    Hoi mark,

    ben opzoek naar een bridgepartner om me verder te ontwikkelen (landelijk/europees/wk, wie weet)

    Heb je zin en ben je nogsteeds zoekende stuur me dan ff een e-mail lievie27@planet.nl

  • dagmar

    Mijn huidige partner heeft het te druk met zijn werk.. ik ben dus wederom op zoek naar een bridgepartner. Graag iemand met hbo niveau en humor !

    Bij interesse graag een kort mailtje met je gegevens zodat wij eens kunnen afspreken. Vervolgens zorg ik voor koffie/thee en/of fris en een hapje zodat wij onder het genot van dat lekkes onze biedafspraken/systemen kunnen bespreken.

    Ik speel zelf drie jaar ‘gematigd fanatiek’ . Leeftijd tussen 48 en 72 jaar bij voorkeur .. ik ben zelf 56 jaar en woon in Diemen.

  • Lexine

    Good point. I hadn't thugoht about it quite that way. :)

  • Kaycie

    Alazkaaam-information found, problem solved, thanks!