Goede bridgepartner gezocht omg Hoofddorp

  • Janny forman

    Hallo Stefanie,

    Heb gelezen dat je op zoek bent naar een bridgepartner.

    Ik woon zelf ook in de Hoekse Waard en ben ook op zoek naar een bridgepartner.

    Wellicht is het handig om wat meer van elkaar te weten wat betreft het bridgen.

    En wat ik ook erg belangrijk vind is deersoonlijke klik.

    Ik hoor graag van je.

    Groeten Janny forman

  • Johanna

    Na ziekte van mijn bridgepartner weer van plan te gaan bridgen.

    Speel op A nivo, voor de gezelligheid, maar wil ook graag goed scoren.

    Beleefdheid aan tafel is voor mij het belangrijkste, het is tenslotte een spel.

    Ik ben een vrouw van ruim onder de 65 jaar en speel ongeveer 17 jaar bridge.

  • Gijs van Haarlem

    Ik heb vroeger hoofdklasse / 2e divisie gespeeld en wil graag weer wat spelen nu ik gepensioeneerd ben.

  • Bridgebink

    Geachte heer. Heeft u inmiddels een partner gevonden?

    Mijn moeder - zeer goede bridger - zoekt partner. Woont in Lansingerland, 20 minuten van Den Haag.

    Vriendelijke groet,

    Jan-Willem Bink

  • hans lelieveldt

    Ik ben nu lid van Oldenzaalse bridge club. op dinsdagavond Speel meestal in de A groep.

    Biedermeier rood .Geen onzin signalen. Wij zouden een keer de zomer-drive kunnen spelen.

    Hans Lelieveldt

  • jos penning de vries

    Hallo Gijs. ik heb 2jaar geleden eerste klas gespeeld en vorig jaar 2 de klas 4 tallen. ik speel op TeWerve maar helaas geen partner meer die is ziek geworden en er komen geen nieuwe mensen bij .dus ga ik zelf maar op zoek. wil wel graag bij de club blijven ben daar al 40 jaar lid.hopelijk hoor ik iets .Jos Penning deVries.

  • Megs

    Hoi,

    De advertentie is wel oud, maar wil het toch proberen …

    wellicht ben je nog op zoek, of weer op zoek…

    Ik ben B lijn bridger (van 3 lijnen) met zo soms een uitstapje naar de A-lijn

    wat ook te maken heeft met het feit dat ik alsmaar geen partner kan vinden

    waar het echt lekker mee loopt… Ben absoluut geen divisiespeler hoor, daar is

    het niveau niet goed genoeg voor, wil wel graag bijleren.

    Ik speel in Delft en heb voorkeur (uiteraard) voor mijn eigen club !

    Heb je nog belangstelling of weet je iemand die een partner zoekt?

    Groet, Megs (nanomaggie2@hotmail.com)

  • Koos Olsthoorn

    Beste heer van Haarlem,

    Ik zag uw oproep “Bridgepartner gezocht” op de website http://bridge.startpagina.nl/prikbord/4119291/15130871/re-goede-bridgepartner-gezocht-omg-den-haag#msg-15130871.

    Mocht dat nog zo zijn dat hoor ik dat graag, omdat wij ook met enige regelmaat bridgepartners voor onze leden zoeken, zoals op dit moment ook het geval is.

    Omdat het Den Haag vrij dichtbij is, leek het mij leuk om op uw oproep te reageren.

    Ik ben wedstrijdsecretaris van de gezellige Bridgevereniging Berkel en Rodenrijs en wij spelen vast op de dinsdagavond.

    Ik zie graag uw mail tegemoet of u kunt mij bellen op 06-28743161.

    Met vriendelijke groet,

    Koos Olsthoorn, wedstrijdsecretaris Bridgevereniging Berkel en Rodenrijs.

    (Mede namens Roland van Ommen, wedstrijdleider.)

  • Koos Olsthoorn

    Beste heer Bink,

    Ik zag uw oproep “Bridgepartner gezocht” voor uw moeder op de http://bridge.startpagina.nl/prikbord/4119291/15401714/re-goede-bridgepartner-gezocht-omg-den-haag#msg-15401714.

    Mocht dat nog zo zijn dat hoor ik dat graag, omdat wij ook met enige regelmaat bridgepartners voor onze leden zoeken, zoals op dit moment ook het geval is.

    Omdat Bleiswijk erg dichtbij is, leek het mij leuk om op uw oproep te reageren.

    Ik ben wedstrijdsecretaris van de gezellige Bridgevereniging Berkel en Rodenrijs en wij spelen vast op de dinsdagavond.

    Ik zie graag uw mail tegemoet of u kunt mij bellen op 06-28743161.

    Met vriendelijke groet,

    Koos Olsthoorn, wedstrijdsecretaris Bridgevereniging Berkel en Rodenrijs.

    (Mede namens Roland van Ommen, wedstrijdleider.)

  • jan tonnis baldin smit

    wil graag op maandag avond spelen en ook wel s.middags door de week, woon in osdorp en mijn tel 0683041037