Wilt u eens een avondje thuis oefenen met Muiderberg, Zwakke 2 of dergelijke, dan kan ik u 12 spellen ‘lenen’ waar een dergelijk thema in verwerkt zit.

Diverse thema's mogelijk in overleg. Behalve thema's op het gebied van bieden, zijn ook thema's mogelijk met betrekking tot af- en tegenspelen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan 12 spellen met een ingooi of met een dwang, 12 spellen met een bijzondere uitkomst etc..

Bij iedere set zit een korte inleiding tot/uitleg over het thema en per spel is er een uitleg over het spel.

Voor de meer gevorderde speler, zijn ook mixes mogelijk zoals 12 spellen met ingooi dwang en andere afspelthema's, zodat u niet van te voren weet waar u de clou moet zoeken. Of bijvoorbeeld een Ruitenboertournooi (24 spellen) met het boekje en frequentiestaten erbij, zodat u thuis ook uw score kunt vergelijken met die van andere spelers.

De sets zijn te huur voor €5,– en daar mag u ze 2 weken voor houden. U kunt ze bij mij af komen halen. Wel vraag ik €50,– borg als u ze komt halen. Komen board en/of kaarten smerig terug, dan wordt hiervoor €5,– per board/kaarten voor in rekening gebracht.