bridgepartner gezocht omgeving haarlem/bloemendaal

  • Linda

    Hallo,

    Mijn naam is Linda, ik ben 38 jaar en woon in Haarlem samen met mijn man en zoontje van 1. Ik heb net de eerste 2 cursussen afgerond en start in september/oktober met cursus 3.

    Ik wil komende maanden niet stil zitten en aan drives meedoen in de omgeving. Als ik de cursussen heb afgerond (misschien volgt er na 3 nog een 4) dan wil ik me graag bij een club inschrijven met liefst 1 vaste avond in de week (maandag of dinsdagavond). Ik zoek daarvoor een partner.

    Ik heb dus pas 2 cursussen gehad, maar pik het wel snel op. Ik zoek een partner die wat spel betreft bij me past. Ik ben fanatiek, maar het moet wel gezellig blijven. En de klik vind ik ook wel erg belangrijk.

    Dus mocht je je aangesproken voelen, stuur me dan een berichtje.

    Groetjes,

    Linda

  • richardborgmeier

    Hoi Linda, al een partner gevonden, mocht je nog belangstelling hebben dan hoor ik het wel,

    Groeten Richard uit Haarlem

  • Linda

    Beste Richard,

    Ik heb nog geen partner gevonden. Kun je iets meer over jezelf vertellen?

    Je kunt me ook mailen op lindabreusers@hotmail.com

    Groetjes,

    Linda

  • George de Vries.

    Hoi Linda, ik ben een man 54 jaar ( vrouw en twee kinderen ) wonende te Haarlem. Ik speel op de maandagavond op de Burgwal in Haarlem en zoek een partner voor volgend seizoen. Ik speel anderhalf jaar in clubverband. Mocht je nog niemand gevonden hebben dan heb ik interesse. Je kan in juni trouwens elke maandag en donderdagavond vrij spelen op de Burgwal nummer twintig ( start 19.30 uur ).

    Groet George.