Thuisbridgers gezocht

  • Harm

    Wij zijn op zoek naar mensen die zo af en toe, of met enige regelmaat (daar komen we wel uit) met ons (mag zelfs bij ons) willen bridgen.

    Wij spelen al jaren thuis bridge met vrienden omdat het op een club voor ons iets te fanatiek aan toe gaat en omdat het er te laat word.

    Er is altijd wel eens een keer iemand van ons ploegje, allemaal rondom de 50, die om wat voor reden dan ook een keertje niet kan en dus proberen we op deze manier 1 of 2 bridgers te vinden die met enige regelmaat een avondje willen bridgen.

    Als we bij ons thuis bridgen wordt er voor een hapje en een drankje gezorgd dus heb je alleen je goede humeur en een beetje bridge ervaring nodig.

    Willen jullie / jij dat dan vernemen we graag van jullie.

    Weet je misschien iemand die dat wil stuur hem of haar dan deze advertentie a.u.b.

    groetjes

    dezwakke2 (die alerteren wij natuurlijk)

  • eline

    Hallo Harm,

    Ik ben nieuwschierig waar jullie zitten, zelf woon ik in de buurt van Arnhem.

    Mocht het in de buurt zijn, dan heb ik wel belangstelling.

    Groetje Eline

  • Yolande en Hans

    Hallo Harm en Eline,

    Wij zijn zelf niet zo'n geweldige bridgers -we bridgen nu een paar jaar, eens in de week op een club en af en toe thuis- maar we zouden het leuk vinden om af en toe in het weekend ook met andere bridgers (bij ons of bij hen thuis) te spelen. Niet te fanatiek, vooral voor de gezelligheid. Wij wonen in de buurt van Waalwijk. De afstand naar Arnhem vinden wij wel te overbruggen. Wij zijn 52 en 57. Lijkt jullie dat wat?

    Groeten, ook van Yolande,

    Hans

  • eline

    hoi Harm,

    Ik heb wel belangstelling maar belangrijk is wel of het in de buurt is.

    groet Eline

  • Ingrid

    Hallo Harm,

    We zijn 2 vrouwen uit Apeldoorn die graag thuis willen bridgen. Is je oproep nog geldig en waar wonen jullie?

    Met vriendelijke groet,

    Ingrid