Goede bridgepartner gezocht omg Hoofddorp

  • Remco

    Ik ben op zoek naar een bridgepartner in de omgeving van Hoofddorp, om samen mee op een club te spelen en mezelf zo binnen de competitie verder te ontwikkelen.

    Ben 36 jaar, heb tijdens mijn studententijd jarenlang op een gezellige verenigingsclub gespeeld.

    Qua stijl ben ik een rationele bridger, die ook graag de bridgebladen leest om continu bij te leren. En om het niet te droog te maken, het gaat me ook om het plezier aan tafel.

  • aad

    Hallo,

    Misschien moet u ook eens de volgende website proberen:

    www.partnerzoekboek.nl

    Groeten,

    Aad

  • Aa

    Hallo,

    Misschien moet u ook eens de volgende website proberen:

    www.partnerzoekboek.nl

    Groeten,

    Aad

  • Sue Jordan

    Ik zoek een goede bridgepartner voor donderdag avond in Beinsdorp

  • bertie van den Tweel

    Bridge partner gezocht . Ik heb de starter en bied cursus gedaan,Ik ben een gepensioeneerde vrolijke vriendelijke vrouw Zoek iemand in de omgeving van Hoornaar-Hoogblokland - Gorinchem Bertievandentweel@live.nl

  • mirjam krieg

    hallo,

    ik wilde vragen hoe ik op deze side een advertentie kan plaatsen.ben ook op zoek naar een bridgepartner.

    woon in almere voor ons is de afstand te ver.

    groeten,

    mirjam krieg

  • mirjam krieg

    hallo,

    weet niet hoe ik op die side moet komen partnerzoekboek kunt je mij zeggen waar dat is?

    groeten,

    mirjam

  • mirjam krieg

    hallo,

    heb je een mail gestuurd,maar kreeg geen antwoord.

    groeten,

    mirjam krieg

  • dagmar

    Ook ik zoek een SYMPATHIEK bridgemaatje. Mijn voorkeur gaat uit naar de ma,di,woe of vrijdagavonden. Incidenteel ook in het weekeinde. Bridgedrives zijn ook super om te doen..

    Ik speel momenteel maar een keer per week en wil dolgraag vaker spelen.

    Gezelligheid is voor mij even belangrijk dan een goed spel. Ik speel in de A lijn maar blunder er ook nog lustig op los.. d.bauck@zonnet.nl is mijn adres voor een reactie. Leeftijd onbelangrijk , zelf ben ik 56jaar.

    Ik ben niet op zoek naar een partner wel een bridgepartner dus ..

  • Stephanie

    Ben op zoek naar bridgepartner voor competitie.