Oefenpartners Soest en nabije omtrek gezocht

  • Linda

    Wij hebben twee seizoenen bridge-les gehad en willen nu graag een jaartje regelmatig voor ons plezier spelen en spelervaring opdoen. We hebben geen zin om in clubverband onder de tl-lampen in doodse stilte in een kale zaal te spelen. Doel: oefenen, overleggen en snappen wat we (moeten) doen. Ons is het systeem van Berry Westra geleerd, we hebben de klaver- en ruitencursus achter de rug. Partners gezocht in Soest en nabije omstreek.

  • Harm van der Lek

    Hallo Linda,

    Wij (mijn vrouw en ik) wonen in Hilversum. Ik speel wel op een club (met die TL-buizen valt het wel mee, en soms zou het best wat stiller mogen zijn) op B-nivo. Mijn vrouw speelt af en toe met 3 andere dames die ze nog van les kent en op maandagmiddag op de volksuniversiteit. Verder kenden wij een ander echtpaar waarmee we af en toe heel gezellig huiskamer bridge speelden. Helaas is de man daarvan enige tijd terug overleden. Laatste tijd zeggen we wel weer eens tegen elkaar: zou toch wel leuk zijn om weer wat meer thuis te bridgen.

    Mijn vrouw vind een ‘echte’ club wat te stresserig. Ik vind bridgen gewoon erg leuk in wat voor omstandigheden dan ook. Ik denk ook dat ik het spelletje redelijk begrijp en vind het ook leuk om dat anderen uit te leggen.

    Misschien is dat wat?

    NB. Wij zijn van 29 juli tot 12 augustus op vakantie.

    Harm en Gien

  • Loes Huisman

    Beste Linda,

    Mijn man en ik zijn eind december in Soest komen wonen, na 30 jaar wonen in Utrecht.

    Wij zijn 3 jaar geleden begonnen met een bridgecursus uit het klaverboekje van Berry Westra. Omdat ik het een erg leuk spel vind en er ook de tijd voor heb, heb ik inmiddels vele boeken van Berry Westra gelezen.

    Ik ben de afgelopen weken iedere donderdagavond naar “het zomerbridge” van de bridgeclub Soest geweest en heb dit heel erg leuk en gezellig gevonden. Wegens vakantie kunnen wij hier niet meer naar toe, maar we worden per september wel lid van deze club.

    Naast het spelen in een club, zou ik ook graag thuis met anderen willen oefenen en gezellig willen spelen.

    Wij zijn eind augustus weer terug van onze vakantie.

    Ik wacht jullie reactie af.

    Vriendelijke groeten,

    Loes Huisman

    Linda schreef:

    >

    > Wij hebben twee seizoenen bridge-les gehad en willen nu graag

    > een jaartje regelmatig voor ons plezier spelen en

    > spelervaring opdoen. We hebben geen zin om in clubverband

    > onder de tl-lampen in doodse stilte in een kale zaal te

    > spelen. Doel: oefenen, overleggen en snappen wat we (moeten)

    > doen. Ons is het systeem van Berry Westra geleerd, we hebben

    > de klaver- en ruitencursus achter de rug. Partners gezocht in

    > Soest en nabije omstreek.

  • rempereur

    Hallo Linda,

    aan de datum van je advertentie/oproep te zien is het al bijna 6 jaar geleden ……dan zullen jullie wel voorzien zijn.

    Zoniet dan houden wij ons aanbevolen…..zie ook mijn oproep onder “ rempereur ”. Wij zijn een stel m/v van 65 en 62 jaar en wij wonen in Soest.

    met vriendelijke groet,

    Rempereur