free software nl?

  • Ria

    Wie kan mij helpen aan een site waar ik een gratis bridge programma kan downloden in het Nederlands?

    B.v.d. Ria

  • Tineke

    helaas weet ik dat ook niet, maar zou graag een doorverwijzing van je krijgen.

    alvast bedankt Tineke

  • RH

    Wie kan mij een e-mail adres doorgeven van een free software waarbij het bridgeprogramma competitie mogelijkheid biedt om met de computer te spelen. Ik heb een oude DOS versie van BARON bridge waarin die mogelijkheid bestaat. Een competitie bestaat uit 8 spellen eerst vindt de bieding per spel plaats vervolgens speelt de gebruiker het spel en wordt de score getoond. Daarna speelt de computer het spel nogmaals en worden de scores vergeleken. Na 8 spellen worden de behaalde IMP getoond. Helaas kan ik dit programma niet op een Windows XP gestuurd PC gebruiken.

  • Jeff Claassen

    Wat gratis software betreft, het programmatje easy bridge, dat inderdaad ook easy is kun je gratis e-mailen via diverse kanalen (zoek op “easy-bridge” en/of tocows

    Je kunt vis jackware een demo van jack downloaden, waar je ook leuk mee kunt spelen, probeer het maar eens.

  • P.Pieters

    je kunt je pc opstarten met dos en dan het programma gewoon gebruiken.

    Gebruik de opstartdiskette van windows98 of zoiets.

  • P.Fernim

    Ik ben sinds kort met mijn vrouw op bridgeles. Om nu wat te oefenen zou ik graag een programma opzoeken evt.downloaden waar wij het spel tegen kunnen spelen met een uitleg waarom wij iets verkeerd doen. Bestaat zo iets. Liefst in het nederlands.