Fantastisch nieuw bridge programma

  • Pierre

    Je eigen bridgeprogramma programmeren!

    Dit is mogelijk met het nieuwste bridgeprogramma dat ik heb geschreven.

    Het programma heeft een scala aan mogelijkheden om je eigen bied en speelsysteem te creeren.

    Wat Gibb en bridge master afzonderlijk kunnen, kan met dit programma eenvoudig gerealiseerd worden.

    Het programma heeft o.a. een zelflerende bibliotheek waar een miljard situaties in opgeslagen kunnen worden.

    In het archief kunnen 65000 spellen worden opgeslagen die u perfect kunt laten bieden en spelen.

    Verder kunt u random spellen spelen zoveel u wilt en met de speelplanner kunt u echte speelplannen invoeren, die het programma uitvoert.

    Bij de biededitor zit een wizard die u eenvoudig begeleid.

    Het printermenu heeft tal van mogelijkheden. o.a. het meeprinten van conventies enz.

    Ik ben op zoek naar iemand die dit programma op de markt wil brengen, het is ook zeer geschikt om in het buitenland uit te geven, omdat het niet gebonden is aan nederlandse regels.

  • de knegt

    dit nieuwe programma is een biedprogramma. dus waarschijnlijk een combinatie

    van sayc, acol, muiderberg blackwood etc etc. is het anders dan wil ik het gaarne

    bestuderen. ben erg benieuwd. hart. gr.

  • Harry de W

    Ik heb het genoegen gehad om het programma enige dagen te mogen testen.

    Je kunt er je eigen bied en speelsysteem mee creeren inclusief je zelf gemaakte conventies.

    Standaard is er ook het een en ander aangebracht, maar de interne biedroutine kan volledig uitgeschakeld worden, wanneer je je eigen biedsysteem hebt gecreerd.

    Er zit ook een wizard bij die je door de biededitor heen kan begeleiden.

    Voor het spelen kun je je naar hartelust uitleven in de diverse speeltjes die zijn meegeleverd.

    Standaard sistuaties zijn al voorgeprogrammeerd.

    Met de leermode kun je het prg laten leren van gemaakte fouten.

    Dit werkt zeer effectief!

    De speelplanner is echt het einde , je kunt een heel speelplan invoeren voor een bepaalde hand en een 2e speelplan als alternatief.

    Met de figureneditor kun je het programma leren hoe het programma moet seinen

    Een random generator met eindeloze mogelijkheden.

    Verder is er een printermenu die ook conventies en tekst meeprint!

    Een uitstekend archief voor tienduizenden spellen voor diverse mogelijkheden.

    Claimfunctie (het prg kan zelf correct claimen)

    Instelbaar moeilijkheids niveau en tientallen andere opties.

    Het programma is tevens zeer gebruikersvriendelijk en een absoluut topprogramma, zelf bezit ik diverse bekende programma's, maar ze kunnen niet op tegen de mogelijkheden van dit programma.

    Het enige minpunt dat ik ben tegengekomen is dat het op de grafische mode 640x480 perfect is, maar op hogere resoluties zichzelf niet aanpast.

    Harry

  • piet verhoeven

    hallo ik wil meer weten over het spel bridge om zelf te spelen.

    gegroet Pj Verhoeven

  • Wiel Gommans

    Wil ook graag meer weten om er eventueel mee aan de slag te gaan.

    Met vriedelijke groet,Wiel gommans