bridge-instuif

  • e.h.c.menko

    iedere zondagmiddag vanaf 5 november. te Rogat, café Rogat

    Begintijd: 13.30

    Inleggeld : fl. 2,50 per persoon

    Inl. 0522 - 442066

    U bent ook welkom zonder partner.

  • Verhoeven

    Graag zou ik samen met mijn vrouw on line gaan bridgen.Ik weet alleen niet hoe ik hiermee moet beginnen.Hopenlijk kan iemand ons op eenvoudige wijze uitleg geven .Wij hebben sinds vorige week pas een computer die geschikt is om via internet te bridgen.

    Wij spelen 5 jaar bridge samen en zouden het heel leuk vinden om met andere mensen on line te bridgen .

    Wie helpt ons op weg

  • peerdy

    Hoi,liefhebbers,in Hoorn kun je nog bridge spelen op de volgende Zondagen;18-2,4-3,18-3,en8-4.De kosten 5,gld,p.p,als je er om kwart over een bent,je kunt alleen komen of met een partner,veel bridge plezier,,gr Peerdye.h.c.menko schreef:

    >

    > iedere zondagmiddag vanaf 5 november. te Rogat, café Rogat

    > Begintijd: 13.30

    > Inleggeld : fl. 2,50 per persoon

    > Inl. 0522 - 442066

    > U bent ook welkom zonder partner.

  • peerdy

    Ik vergeet een tel.nr:0229-218658 of voor 12.45 Tinne Minne 0229-242308,,,,,Bridge bij Cez-Dick,Ramen 10 Hoorn.Parkeren is vrij op Zondagen,,,

  • Theo ten Dam

    Als u nog niet geinformeerd bent over online bridgen wil ik alsnog u adviseren c.q.uitleggeven, vr,gr. Theo ten DamVerhoeven schreef:

    >

    > Graag zou ik samen met mijn vrouw on line gaan bridgen.Ik weet

    > alleen niet hoe ik hiermee moet beginnen.Hopenlijk kan iemand

    > ons op eenvoudige wijze uitleg geven .Wij hebben sinds vorige

    > week pas een computer die geschikt is om via internet te bridgen.

    > Wij spelen 5 jaar bridge samen en zouden het heel leuk vinden

    > om met andere mensen on line te bridgen .

    >

    > Wie helpt ons op weg

  • Verhoeven

    Hartelijk dank voor uw reactie op ons verzoek ons op weg te helpen bij het online bridgen. We waren inmiddels geholpen door anderen ,maar toch bedankt. Het is overigens voor ieder erg leuk online bridge eens te proberen.Er is ook een nederlandse mogelijkheid,(met als u dat wilt een competitieverband,waarbij men ook kan promoveren en degraderen.)

    Step Bridge is de naam van deze site.

    U weet dat ik een beginnend computergebruiker ben .Mijn volgende vraag is deze:

    Hoe krijg ik mijn geplaatse verzoek van “wie helpt ons op weg” van het internet af. Hoe moet ik dit verwijderen of laten verwijderen?

    Bij voorbaat weer dank voor uw reactie .Andere mensen mogen uiteraard ook reageren

    Groetjes Ad Verhoeven