on-line bridge?

  • Fr

    Ik zou graag eens een spelletje on-line bridge uitproberen. Ik weet dat het bestaat, maar kan niet goed uitvinden hoe het werkt. Momenteel heb ik geen bridgepartner, en ik heb al een tijdje geleden gespeeld (hoogste was C, Acol met nogal wat conventies). Wie kan me info geven? Liefst wel op m'n email adres, ik kijk niet zo vaak op deze pagina dus dan zie ik het niet natuurlijk.

  • peerdy

    Ik speel geen one line bridge,maar speel het spel al 30 jaar,mijn naam is Elly,misschien kan ik je iets bijbrengen??

  • mary

    ik wil on line bridgen en ik heb een i mac

  • Verhoeven

    HELP HELP HELP

    sinds vorige week hebben wij een computer met de mogelijkheid om on-line te gaan. Mijn interesse en hobby is bridge .Graag zou ik samen met mijn vrouw op computer bridgen maar weet niet hoe ik hiermee een begin moet maken.

    Hopenlijk is er iemand bereid om ons hiermee te helpen.Wij hopen ook dat het in het nederlands mogelijk is om bridge te spelen en anders in het engels.

    s.v.p stuur uw reactie naar mijn e-mail adres.

    Hartelijk dank.

  • H.J. van het Hof

    Beste Verhoeven,

    Er zijn meerdere mogelijkheden om on-line te bridgen. Sinds kort in het Nederlands en gratis via step bridge.

    Je kunt je aanmeleden via www.stepbridge.nl

    Veel plezier.

    Andere veelal Engelstalige mogelijkheden vind je via www.bridge.startpagina.nl. Dit is so wie so een mooie pagina voor bridgers.

    Nogmaals veel genoegen bij het bridgen. Met vriendelijke groet,

    H.J.van het Hof

    Verhoeven schreef:

    >

    > HELP HELP HELP

    >

    > sinds vorige week hebben wij een computer met de mogelijkheid

    > om on-line te gaan. Mijn interesse en hobby is bridge .Graag

    > zou ik samen met mijn vrouw op computer bridgen maar weet niet

    > hoe ik hiermee een begin moet maken.

    >

    > Hopenlijk is er iemand bereid om ons hiermee te helpen.Wij

    > hopen ook dat het in het nederlands mogelijk is om bridge te

    > spelen en anders in het engels.

    >

    > s.v.p stuur uw reactie naar mijn e-mail adres.

    >

    > Hartelijk dank.

  • Edwin

    Gratis Bridge online bij www.zone.com

    Programma downloaden en vervolgens inloggen.

    Spelen is mogelijk op ieder gewenst niveau.

    Nederlandstalig is mogelijk bij www.stepbridge.nl

    veel plezier

    Edwin

  • carla

    hallo dit is misschien wel wat laat (26 -12) maar ik zie deze pagina voor t eerst maar een nederlandse bridge on line is stepbridge misschien heb je hem al ontdekt en zo niet moet je daar eens op gaan kijken is erg leuk. groetjes carla.

    ps ik speel daar onder de naam carma.

  • carla

    hallo dit is misschien wel wat laat (26 -12) maar ik zie deze pagina voor t eerst maar een nederlandse bridge on line is stepbridge misschien heb je hem al ontdekt en zo niet moet je daar eens op gaan kijken is erg leuk. groetjes carla.

    ps ik speel daar onder de naam carma.