bridgepartner gezocht in Amstelveen

  • Ans

    Hallo, ik ben een vrouw van 60 en bridge al tientallen jaren thuis. Het afgelopen jaar heeft een vriendin me een paar keer gevraagd in te vallen - toen haar vaste partner niet kon - bij inloopbridge op de woensdagavond. Ook zijn we twee keer een lang weekend georganiseerd gaan bridgen. Ik vind dit erg leuk en ‘mijn’ thuisbridgers voelen er niet voor om dit te doen of zitten al op een club. Is er iemand die in Amstelveen met mij naar de inloopbridge wil? En als het klikt op bridgegebied wellicht later op een club? Ik speel aardig, maar er kan veel verbeterd worden, zeker ingespeeld met een vaste bridgepartner. Ben jij een hierin geïnteresseerde, serieuze, maar niet vervelend fanatieke bridger? Reageer dan, ik heb er zin in!

  • ton giesen

    Dag Ans,

    Ik wil best een keer met je mee gaan bridgen.Mail me maar als je een keer wil inlopen. Als ik kan, loop ik mee.

    groet

    Ton

  • Ans

    Dag Ton,

    Zie nu pas (en toevallig) jouw reactie. Leuk.

    Bridge op woensdag die ik bedoelde ligt in de zomer stil, maar op maandag is er inloop bij Brivea in De Bolder. En er zijn vast meer clubs die zomerinloop organiseren. Hoe bereiken wij elkaar? Dit is wel erg openbaar om telefoonnummer of mailadres te geven.

    Groet, Ans

  • Diny

    Ans Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo, ik ben een vrouw van 60 en bridge al

    > tientallen jaren thuis. Het afgelopen jaar heeft

    > een vriendin me een paar keer gevraagd in te

    > vallen - toen haar vaste partner niet kon - bij

    > inloopbridge op de woensdagavond. Ook zijn we twee

    > keer een lang weekend georganiseerd gaan bridgen.

    > Ik vind dit erg leuk en ‘mijn’ thuisbridgers

    > voelen er niet voor om dit te doen of zitten al op

    > een club. Is er iemand die in Amstelveen met mij

    > naar de inloopbridge wil? En als het klikt op

    > bridgegebied wellicht later op een club? Ik speel

    > aardig, maar er kan veel verbeterd worden, zeker

    > ingespeeld met een vaste bridgepartner. Ben jij

    > een hierin geïnteresseerde, serieuze, maar niet

    > vervelend fanatieke bridger? Reageer dan, ik heb

    > er zin in!

    Hallo Ans,

    Ik heb ook jarenlang gebridged thuis en op een club, maar nu lang niet meer gespeeld..zou het wel weer op willen pakken.Ik moet wel oefenen en ben zeker niet fanatiek .

  • Hannie

    Komen jullie eens bridgen bij onze fijne bridgeclub Minerva dinsdagavond 19.30 uur Go Centrum Amstelveen

    .

    Groetjes Hannie Crijns

  • Jeroen

    Ans Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo, ik ben een vrouw van 60 en bridge al

    > tientallen jaren thuis. Het afgelopen jaar heeft

    > een vriendin me een paar keer gevraagd in te

    > vallen - toen haar vaste partner niet kon - bij

    > inloopbridge op de woensdagavond. Ook zijn we twee

    > keer een lang weekend georganiseerd gaan bridgen.

    > Ik vind dit erg leuk en ‘mijn’ thuisbridgers

    > voelen er niet voor om dit te doen of zitten al op

    > een club. Is er iemand die in Amstelveen met mij

    > naar de inloopbridge wil? En als het klikt op

    > bridgegebied wellicht later op een club? Ik speel

    > aardig, maar er kan veel verbeterd worden, zeker

    > ingespeeld met een vaste bridgepartner. Ben jij

    > een hierin geïnteresseerde, serieuze, maar niet

    > vervelend fanatieke bridger? Reageer dan, ik heb

    > er zin in!

    Hoi Ans,Ik Bridge ook graag en heb geen partner.

    Ik begrijp uit je verhaal dat dit op 's Woensdags is . Dit komt goed uit.

    Graag wil ik weten waar en hoe laat dit is ?

    Wil je me dit laten weten.

    Grt Jeroen.

  • Ans

    Dag Jeroen,

    In april 2013 zette ik het oproepje op deze site. Na aanvankelijk regelmatig gekeken te hebben ben ik daarmee gestopt en er nergens een signaal binnen dat iemand gereageerd heeft. Stom toevallig kwam de site deze week langs en zie ik je reactie.

    De bridge waarop ik doelde is een inloopbridge op de woensdagavond. Je beslist per keer of je gaat. In Amstelveen in het go-cemtrum. Ik meen om 19:30 uur. Een goede manier om te kijken of er een bridgeklik is.

    Als je nog geïnteresseerd bent kunnen we eens gaan. Het is nu zomerstop. Denk dat ze in september weer beginnen.

    Met greot,

    Ans

  • Wim

    Ben een redelijk goede B Bridger. Zoek een partner voor maandagavond in de Buitenveldert.

    bellen mag, 06305177

  • Esther

    Anonymous

    Hallo, ik ben een vrouw van 60 en bridge al tientallen jaren thuis. Het afgelopen jaar heeft een vriendin me een paar keer gevraagd in te vallen - toen haar vaste partner niet kon - bij inloopbridge op de woensdagavond. Ook zijn we twee keer een lang weekend georganiseerd gaan bridgen. Ik vind dit erg leuk en ‘mijn’ thuisbridgers voelen er niet voor om dit te doen of zitten al op een club. Is er iemand die in Amstelveen met mij naar de inloopbridge wil? En als het klikt op bridgegebied wellicht later op een club? Ik speel aardig, maar er kan veel verbeterd worden, zeker ingespeeld met een vaste bridgepartner. Ben jij een hierin geïnteresseerde, serieuze, maar niet vervelend fanatieke bridger? Reageer dan, ik heb er zin in!

    Goede morgen, ik woon ook in Amstelveen, ben niet fanatiek en wil graag om te proberen met je naar een inloop bridge